Monday, January 29, 2007

香港女士真的很難服侍嗎?

有人在某飲食網站問女朋友生日有什麼餐廳介紹:

我都唔知佢想食咩,佢好嘴刁呢樣話唔
食個樣又話唔食,所以我都唔知同佢去
邊食飯,重個幾日就到個日先為左食飯
問題嘈左兩句,唔該各位有咩好介紹?
謝謝。


一眾食家覺得問題好難答,因為對他的女友的喜好毫無認識。他的第二個 post 描述女友:

海鮮類話唔食,牛扒話太肥,辣野又話怕辣,中菜又話油利,咁我真係唔知先上黎問,知既我都唔洗問啦,呢 d 係普遍香港女仔都係咁,我覺得。

講返正題,有無法國餐廳,或者西班牙餐廳,日本餐廳介紹下。


有人建議自己煮,給女友驚喜,回覆:

自己煮都唔係唔得,只不過係佢呢樣話唔食個樣個唔食,我都無興趣煮,同埋我返黎香港之後識過幾個香港女仔都...係咁,所以我想有咁既感覺,我舊時同日本女仔拍拖老實講輕鬆隨意很多,好啦...提外話不想說了。

都係請教返餐廳問題,地點唔想太遠,尖沙咀,銅鑼灣,沙田一帶有無,法國餐廳,西班牙餐廳個類,其實都係想搵間氣氛好小小就得,至於食咩都已經係其次了,因為佢咩都唔岩口味,我就乾脆搵間環境好既就算。


中間加插少許舌劍唇槍我也不原文抄錄,自己也不想牽涉入爭辯,不過如這人所言屬實,我覺得這位仁兄真不幸,個個香港女朋友都咁難服侍。之但係,香港女士真係咁醃尖聲悶難服侍?抑或係,這位男士本身也有問題呢?!

9 comments:

  1. 激氣!我想小頭妳會明白。覺得香港女仕咁差,就請不要跟她們交往。日本女仕叫你那般舒服,找日本女仕好了!

    ReplyDelete
  2. 又是典型有關"港女"的爭論,通常是雙方都有問題!
    不過所有小字輩朋友都是"非典"啊 ^^

    ReplyDelete
  3. 因為我認識的香港女士在吃方面都是「非典派」,所以有點驚訝真有這些極端個案!
    如果他不說明是女友,我會猜是這位女士想拒絕他約會的藉口!

    ReplyDelete
  4. 叫他去 Felix 吧
    環境一流
    食物九流 (反正佢地都唔旨在食啦)
    但我覺得會這麼抱怨的男生
    即使識著一個食家女友
    到時就會變成抱怨女友怎麼吃碗魚蛋粉也要挑店家

    ReplyDelete
  5. 我情願去食物一流環境九流的地方!
    怕且他本人也不是容易相處和取悅。

    ReplyDelete
  6. 咁ge女人飛左佢啦, 邊有人一d喜好都無丫! 佢平時食仙丹架?!

    ReplyDelete
  7. 如果拍拖以來次次食飯都係咁彈,都不知是邊個嘅邊度有問題!祝佢好運,生日大步跨過!

    ReplyDelete
  8. 哈哈! 在這裡出現得的都是愛吃的同類啦
    歐巴桑覺得並不是香港女仔難不難服侍的問題
    那種「飲食奄悶人」不論男女都有
    不幸遇上都幾煩
    日前跟朋友吃火鍋就是為了遷就某一兩個「飲食奄悶人」
    整晚只點了各式丸類(重要係雪藏果隻)、肥牛、芝士腸和獅子狗魚蛋!

    ReplyDelete
  9. 好一個形容詞「飲食奄悶人」,哈。我也喜歡和愛吃的同伴飯聚,那才吃得無拘束。火鍋呢,我也有點麻煩,因不吃羊,不過我不介意人家點,只是要請大家包涵 - 最後才下羊肉。

    ReplyDelete