Thursday, April 19, 2007

嚐鮮@Cicely's

美女當然不是小頭,近年也少下廚(煮泡麵那些不算正式下廚),由於常去師姐家品嚐她的廚藝,所以決定開一個新分類「美女廚房」。從紐西蘭回來後,相約這晚和師姐、佐治和 ET 小姐開大食會。

兩款生蠔:塔斯曼尼亞的對我來說較削,法國的豐郁一點,但其實我更喜歡吃熟的蠔。翡翠螺和車厘蜆味道鮮濃,但蝦則一般,不夠結實甜美。


法國睡覺蟹,肉質當然是比凍花蟹遜色,但原來蟹膏又香又豐腴。


池魚刺身也很新鮮


花螺也不比上次在牛記吃的失色。


嘩嘩嘩嘩嘩,龍蝦刺身是即買請店家即劏即做的,小頭第一次吃啊,好鮮甜啊!


蜜汁燒鱔,加多一點點豉汁會更冶味。


不要浪費了龍蝦頭,蒜泥豉汁略炒又是一道佳餚。


紐西蘭的羊排,以 rosemary、黑椒和鹽洒面,落鍋煎香。


嘩嘩嘩嘩嘩,外脆內嫩肉質腍滑肉汁豐富,而且一點也不羶,即使一向對羊肉敬而遠之的小頭也吃個不停。我們五個人清掉上文的海鮮之餘,居然還有胃納和食慾吃掉三大碟(每一件羊架有八枝羊排)...


這博多草莓不夠香甜,比近期的韓國草莓還有所不及。哈哈,大滿足的一頓。唔,還有羊排,再來一個大食會罷 ^_^

12 comments:

  1. 嘩嘩嘩... 比住三個嘩先啦! ^.^

    ReplyDelete
  2. 好彩趕得切!
    嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩! 完美的7個!

    ReplyDelete
  3. 羊扒整得好靚,應該幾好味。

    ReplyDelete
  4. 嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩嘩! 邊個夠我多!

    ReplyDelete
  5. 原來你愛熟蠔,早說嘛!就在五月的家宴,弄一次熟海鮮大餐吧!

    ReplyDelete
  6. 原來你搬咗屋,唔怪得知唔見你寫嘢咁耐啦! 好期待五月再食過!!!

    ReplyDelete
  7. 小友們:多謝大家嘩嘩聲捧場 ^^。
    師姐:好啊,熱切期待。
    ET:歡迎光臨,無名小居那邊我會仍然維持,但會更新這兒先。

    ReplyDelete
  8. 唔使咁辛苦啦,update一邊,另一邊話俾人知你搬咗屋囉. 邊有咁多時間搞兩邊呀!
    熟食之夜批准我食cherry stone吖!! ;P

    ReplyDelete
  9. 嘩嘩嘩嘩嘩... 原來個樣係伊勢海老刺身! 我都望/估左好耐都無頭緒!

    ReplyDelete
  10. ET:cherry stone 當然無問題啦。
    小彭:你在名古屋都吃了不少伊勢海老,只可憐鴨鴨有得睇無得食...

    ReplyDelete