Sunday, December 30, 2007

豬手@玉葉甜品

Boxing day 在港大校友會吃完一頓豐富又滿意的晚餐後,意猶未盡的小友們拉大隊往「玉葉甜品」。大家拿著餐單心大心細的研究一番,阿姐來落單時,小友們各自落柯打,不外點熱或冰的綠豆或紅豆湯,綠豆湯又選附香草或是海帶,冷不防其中一位小友吐出:菜遠豬手!大家呆了一秒,之後「嘩」聲伴以熱烈掌聲鼓勵小友的創舉。

如果你當晚在座,你會:
A - 豬手上檯時(捱義氣)分享一件
B - 隔岸觀戰
C - 靜觀其變,好吃的話才分一杯羹
D - 拿出以羅果子鹽備用

9 comments:

  1. (托眼鏡)其實個豬手應該係一時多出現, 只不過遲了數小時而已...

    ReplyDelete
  2. 小彭, 你無答問題播!
    我當然揀C.

    ReplyDelete
  3. 我揀D,不過當時沒有人有以羅 >.<

    ReplyDelete
  4. 我選左B,因為我飽食一頓後,開始覺得眼訓啦^^

    ReplyDelete
  5. 條問題好明顯唔係問我喎!
    我覺得有好多豬手針對住我喎! (思覺失調中)
    還是係無聊IQ題黎架? 小頭真鬼馬!

    ReplyDelete
  6. o個ang辣醬都幾特別o架,加少少落豬手,正!回味中!
    以羅起死回生o既神奇功效亦不容忽視,真係要寫番篇歌頌吓先 ......

    ReplyDelete
  7. 呵呵...我呢d義氣仔女就梗係揀A啦!

    ReplyDelete
  8. 我係 none of the above - 等老公出手,然後在他的碗中吃頭啖豬手 p(^^)q

    ReplyDelete
  9. 吾...小Q會吾會揀B呢?
    版主回覆:(12/31/2007 06:31:59 AM)
    小Q當然也是義氣仔女..

    ReplyDelete