Friday, February 20, 2009

同尋幸福@明記海鮮

因為光顧過「小桃園」三次了,想嚐新,在 openrice 見這店評語很不錯,就約了小儀、joe 爹、小彭、小妹,憑小儀的面子又能與劉鄧第一次見面。店子是我選的,所以本人決定引咎封 blog ..... 五日致歉!


大家興致勃勃在「明記」旁的「雄記海鮮檔」選了各款海鮮便滿心期待的在二樓等食...


在海鮮檔看到的九蝦極鮮活生猛,把白灼的九蝦剥殼後急不及待放入口...嗯,好像不夠爽彈,可能煮過火了一點。


大斑兩味上檯時各人都嚇了一跳,份量超多,檔主的預算很寬鬆。炒斑片也是不夠結實彈牙,而且太多油了。


斑頭腩的肉和皮膠質豐富,味道也不錯,但也是太油膩,而且外皮略欠香脆偏腍,未盡人意。


灼花螺,普普通通啦。


最美味的金蠔,外皮香脆可口,咬一口蠔味濃郁又有豐沛蠔汁,個人覺得比「邦記」和「小桃園」優勝。


令人滿足的蒸鮑魚,體積巨型,有半隻手掌長,很腍很鮮很好吃。只不過,雖然用叉子叉起大口大口的咬著吃很豪邁,但我更享受用刀叉切一小塊一小塊的細味,店家也算粗枝大葉。


炒飯,已經吩咐只要半份,但每人吃了兩大碗後仍有滿滿一個發泡膠盒的飯打包。炒的乾身材料豐富,蝦仁好大只啊,可是好像有點燶味,雖則半粒飯焦也看不見。


另一道較滿意的鹽焗奄仔蟹,油脂豐厚,焗的鹹香。


看這嬌艷欲滴的蟹黃....


也是偏油的椒絲腐乳生菜,要問才有的海鮮湯。
  


同場加影劉鄧的愛心桂花糕,材料好像是桂花糖漿和大菜糕,好漂亮啊。謝謝劉鄧。
  


還有元朗伴手禮「大同餅家」的芝麻餅和雞仔餅,又食又拎,實在太幸福!再次謝過。芝麻餅很香脆,一次吃兩塊也不嫌多。雞仔餅原來餡兒混了豬肉,肉和油脂令餅的味道豐腴更添層次,只是怕肥膩不能吃太多。小妹,你居然一次吃兩塊作早餐!買單每位 $320,雖然以量來說也勉強合理,但以質來說則不值得。下次,還是回「小桃園」穩穩當當!請大家再受小女子一揖,害大家破費真不好意思!


食運可遇不可求,找尋美味經歷就像有些人想捕捉美滿愛情一樣....不知為何這頓飯讓我想起王傑一首舊歌:


可以吃(愛)的話,不退縮。可相知的心,那怕追逐。可惜每次遇上熱葷(愛),沒法使我感覺,我終於遇上幸福!
聽說太理想的斑腩(戀愛),總不可接觸,我卻那管千山走遍,亦要設法去捕捉! 





聽說太理想的花螺(一切),都不可接觸,我再置身寂寞食(路)途,在那裡會有幸福?幸福!


地址:流浮山正大街40號
電話:2472 1408


4 comments:

  1. 不用介懷, 不要放在心, 我地都係叫D正路野無亂點, 只係避唔開隔離飯香嘅定律同埋份量多左小小啦! (不過我o個日好肚餓就覺得剛剛好)
    版主回覆:(02/18/2009 01:17:16 AM)
    係囉,隔離檯那些賣相和香味都好好多呢...
    份量真係多左,好在都沒浪費

    ReplyDelete
  2. 最好食就係隻千呼萬喚始出來的二五仔啦!(我又好後悔讓左半隻俾人地食呀!) 果碟係生菜吾係通菜, 不過食落都吾知係乜, 都吾新鮮ge!
    我都係咁話, 吾使介意喎, 食運呢家野好難講,如果你個心仲係吾舒服, 係咁意請返我去小桃園食番餐, 應該就乜事都無架啦!
    版主回覆:(02/22/2009 06:27:14 AM)
    咬呀,你體諒佢咁艱苦,又冒連累人被雷劈的險來流浮山...
    係,係生菜。
    請你去小桃園...咁講下講下又無咁內疚!(名古屋手羽先啦不如,不過要來接機先有...)

    ReplyDelete
  3. 尋找美食係要有冒險精神ge~
    唔試又點知是龍是鳳呢~
    況且明記都唔算好差啫,係我地咀尖之嘛,完全唔關你事喎~
    版主回覆:(02/22/2009 06:31:59 AM)
    所以有時都心大心細,去間自己信得過嘅就質素有保障(雖然都偶有失手),但去一間全新嘅就真係撞彩...
    大家都係有合理要求的消費者,難得劉鄧不介意,不過都係有少少不好意思...

    ReplyDelete
  4. 其實除左炒飯有燶味, 辣醬好遲先出現之外, 其他也沒有太大問題呀!
    版主回覆:(02/22/2009 06:36:09 AM)
    最大問題係....貴囉,仲有蝦唔得囉(艱苦奮鬥的她好大期望)、斑片斑腩生菜太多油(不宜正在節約的人)...!

    ReplyDelete