Wednesday, July 1, 2009

很充實的七·一

如果沒有攞命哥和攞命嫂就沒有這個特備節目,但如果沒有熱心的朋友早到霸位,便會...(好險,如果我食早餐食慢半拍友人入了場的話一定省回一筆!)


苦戰三小時後,各人都有收穫


猜猜誰的收穫最豐富?


血拚完要補充一點能量,但吃晚飯前如何打發時間好?
 : 


嘩,連不會砌牌不會打牌的人都有糊食!


蠔味不算很濃但新鮮;攞命哥一吃也讚不絕口的南瓜美點。
 : 


果然是事事順利有驚喜的一天,謝謝免費的鰻魚蛋卷和自家製魷魚卷!串燒依然美味。
 : 


攞命嫂一吃燒飯團便瞇著眼笑:就係呢個味道喇(回味日本...);攞命哥和議:好味。還有下一場那位,唔好飲醉呀!
 : 


2 comments:

  1. 無錯, 由地下排上去, 真係要3個鐘. 有朋友慢一步, 接近12時先到, 3點先入場, 玩到6點幾先走.
    打牌食出唔奇, 但係食出自摸唔易, 都有3番呀!
    無醉, 不過飲左好多, 家下咪辛苦囉!
    今朝早餐有南瓜餅, mm有同事請我食左芝士白身魚餅(仲好好食), 晚餐有oden同燒物...
    我諗... 我已被列入不受歡迎人士...
    版主回覆:(06/29/2009 03:31:52 PM)
    真係三個鐘?!好在食快少少,否則連累攞命伉儷望龍輕嘆!最緊要有早到排隊的熱心友人...
    但老公話呢鋪得兩番咋,佢仲話如果唔係雞糊都俾食,要三番起糊就無得食啦。
    邊有飲醉酒的人認醉!
    嗯,晚餐 - 咁隻帶子呢?
    點解呀,你介紹左好多人去噃?

    ReplyDelete
  2. 有行走江湖嘅攞命哥晌度, 又點會數錯番呀! 我地有打花嘛, 無花一番.
    唔... 如果自己返到屋企又無瞓左晌梳化, 就無飲醉架啦, 不過我屋企無梳化囉.
    版主回覆:(07/02/2009 03:39:40 PM)
    啊,原來三番有理!
    好啦,咁你無醉喇。

    ReplyDelete