Friday, June 8, 2007

泰國人海南雞

在北角書局街一號新開的小店,詳細地址電話省卻好了,因為...




雜誌介紹 : 主打的海南雞飯 $35,無骨兼肉嫩香滑,配搭自家製的醬,與泰國吃的不遑多讓...
小頭感覺 : 海南雞是真的無骨,分量略少,但怎也說不上是肉嫩香滑

雜誌介紹 : 選用約兩斤半的鮮雞,以香茅、檸檬葉、鹽等醃料醃過夜,再烚 45 分鐘,皮肉超級香嫩,,配搭分量十足的雞油飯,還有必備自家調校的海南雞醬...
小頭感覺 : 原來花了這些功夫醃、煮,但係失覺哂啦,吃下去雞肉沒什麼味道,所以必備自家製海南雞醬是真的,起碼加點酸味鹹味。雞油飯呢,一點也不熱,「溫暖」也談不上!最好味倒是和飯同上的湯,熱之餘又有雞味。



故事第一個教訓是不要盡信雜誌介紹(這是學不完的功課),第二個教訓是在未知悉一間新店的底蘊之前,不要柯打太多食物。見有兩座食客都有點滷水雞腳 $15,也來一客。唔,不算難吃,但也不是很好吃,雞腳還是吃再興的鮑汁炆雞腳好了。電話地址不寫,反正我不鼓勵大家去。

5 comments:

  1. 那碟雞好像弄得很沒 heart 似的 :P
    版主回覆:(06/10/2007 11:10:06 AM)
    對呀,碟飯一上檯心裡已在想:賣相好求其喎。食一口雞一口飯之後:又中地雷啦!

    ReplyDelete
  2. 原來如此,怪不得今天跟大家說想去試這間泰國海南雞飯時,大家有這樣的奇怪眼光了。認同你說法,雜誌真不可盡信喔。

    ReplyDelete
  3. 本人也去過..我本身是一個泰國人..我食過..佢地係搵泰國人去的..D雞都冇你講到咁差..始終你都係香港人..同泰國人D口味會差小小..本人覺得呢間煮出黎既野..同我係泰國食既口味差唔多..如果真係想食正宗既泰國海南雞飯就去試下..加上我知道呢間鋪頭係..西環同香港仔都有分店..如果真係好似你講到咁難食我諗一早已經.....所以....我支持D人仔值得試一試..試下咪知好唔好食羅...
    版主回覆:(06/10/2007 11:13:04 AM)
    我本身是一個香港人,我未去過...泰國,所以不知是否正宗泰式海南雞飯口味,只可以和在香港吃過的其他泰國店比較。我都知這店在西環和香港仔有分店(雜誌都有提)...我不反對人家去嘅,可能係我唔識食囉...

    ReplyDelete
  4. 我都有食開過,不係唔係你講得咁難食
    我今日行過
    仲見到任賢齊係入面食
    唔知係拍廣定咩呢??
    有冇人見到??
    版主回覆:(06/13/2007 03:14:37 PM)
    我今日無行過,或者明天的報紙、東張西望會有報導。

    ReplyDelete
  5. 不知此店水準跟橋泰相比, 又如何呢? (我估橋泰是泰國人/華橋開的)
    食評方面, 我比較信蘇絲黃, 不過我唔鐘意麻油!
    版主回覆:(06/13/2007 03:16:02 PM)
    橋泰好..好多啦(個人口味而言,你知我唔識食),雞肉滑又有雞味。
    阿蘇又幾尖酸,我仍然記得星期六晚個哥哥被阿蘇彈完後那個樣!

    ReplyDelete