Monday, April 26, 2010

齊來賣豬仔

看了惡男的賣豬仔食記,也想找多幾位朋友來多嚐幾道菜,記得去年寫「木佬燒烤」時劉太曾嘆沒機會往上環吃燒乳豬,現在店子搬了來深水埗,劉太和萊少有地利,不如就請大頭哥和劉太相約其他友達聚一聚。短短一天內召集了六人,齊來賣豬仔。店家見我們愛拍照,乳豬燒好了先讓我們拍照留念才切開。


小時候只在去飲宴才有機會吃全隻乳豬的啊,而家人即使斬料也不會買乳豬,在燒味店吃乳豬飯也要加錢,所以有乳豬全體吃是很興奮的呢。


招牌燒乳豬 $298
全隻,皮下脂肪不多只是薄薄一層但又夠甘香,皮燒的香脆而肉質細嫩,調味剛好,不會近骨處偏鹹。即使連吃五、六件也不覺肥膩,比一般酒樓至少五百元一隻的片皮乳豬更美味,可說物超所值。阿姐說乳豬比前更美味,因為以前是全程入爐燒,現時在爐燒至七成熟就轉用人手叉著不住轉
動來燒,燒的就更均勻。


串燒的豬肉和雞肉沒有雪藏肉的腥味,而沙爹醬汁香濃冶味。


燒牛仔骨有點韌


黃油豐沛的燒烏頭,肚內還塞了香茅枝和香葉,魚肉燒的十分嫩滑,比之前用胡椒鹽燒更美味。


小朋友要點的司華力腸


燒茄子,太多香料


羊架據說也有點韌


店家也供應冰鎮飯碗盛冰凍啤酒,大家乾杯


還有忘了拍照的菜乾豬骨米水(雖說是弼,但米的成份少,但菜乾和豬骨都很多)和燒粟米,愛食粟米的我也覺得這粟米不好吃,皮厚難嚼又沒味道。眾人大吃大喝(兩瓶青島)才 $120 一位,下次必定要再安歌乳豬、燒魚和豬骨粥。做飲食業不易為,有力人士想保護店子維持秩序,樓上和附近住客又嫌油煙多人流雜... 小店要找到各方平衡和生存空間也真不易。大家多多幫忙捧場之餘,也請留意免在店外發出噪音,無謂令小店和住客關係緊張嘛。


很滿足的一晚,加入了數碼通正義聯盟,還以 $35 一個月月費(包隧道費)榮登慳家小師奶榜首 ^^,又從各位股神估神口中套了不少冧把....大豐收,多謝各位。


5 comments:

  1. 禮拜日晚我又去咗支持佢地,呀姐同哥仔竟然仲記得我,又話我地好犀利,兩個人都可以消滅半隻豬~
    版主回覆:(05/01/2010 03:45:47 PM)
    這店值得多多支持,乳豬這個價位不知可維持多久,希望生意興隆之餘又鄰里和睦啦。
    大頭哥有無順便去睇下示範單位呢?短期入伙酒可以係度擺埋 ^^

    ReplyDelete
  2. 大頭,嗌埋我過黎食嘛~ 兩個人食半隻豬唔係化......
    小頭,果"咋"冧把依排都唔係好掂呀~ 依間真係要搵次翻兜~
    版主回覆:(04/27/2010 01:43:59 AM)
    大頭哥要過二人世界嘛...
    今日大市全部都唔掂... 不過我都好耐無入市啦...
    一定要再翻兜

    ReplyDelete
  3. 有啊!嗰晚仲見到成車內地客消費完一袋二袋返上房添,好熱鬧~
    網主兩個人食一隻,我食半隻小兒科喇!
    不過間鋪真係好靜,七點半前只得我地一枱
    然後都係嚟多一兩枱客
    版主回覆:(04/28/2010 12:02:04 PM)
    大頭哥果然好留意喎..
    但係我倆除了乳豬沒再點其他菜式,而隻豬花了頭尾兩個多差不多三個小時才吃掉 - 除了個豬頭!
    那下次都選七時半之前包廳

    ReplyDelete
  4. 上次本來想去, 但見你blog 話結業, 無機會試, 估唔到佢地會去長沙灣再開, 等我得閒再去食先
    版主回覆:(04/28/2010 12:04:37 PM)
    一定要點乳豬和烤烏頭呀

    ReplyDelete
  5. 呢間要翻兜~ x2
    唔知Q San幾時放假一齊飲紅酒呢?
    版主回覆:(04/28/2010 12:05:21 PM)
    呢間要翻兜~ xn
    小 Q 有機會喝酒好開心架,佢通常放星期二,輪住放星期四、星期天。

    ReplyDelete